Veelgestelde vragen

Flow webshop

Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Komt het nog op voorraad?
Als een product is uitverkocht, komt het (voorlopig) niet op voorraad. Als het product de status ‘nabestelling mogelijk’ heeft, is het nu niet op voorraad, maar komt het wel weer op voorraad. Het is dan mogelijk om het product te bestellen, je bestelling wordt direct verstuurd als er wel voorraad is. Op die manier ben je altijd zeker van jouw exemplaar.

Het product dat ik wil bestellen staat op ‘nabestelling mogelijk’. Kan ik het wel bestellen?
Ja, als bij het product op ‘nabestelling mogelijk’ staat, kun je het bestellen. Het product is niet op voorraad, maar wordt direct verzonden zodra er voorraad is. Op die manier ben je altijd zeker van jouw exemplaar.

Mijn bestelling is beschadigd bezorgd. Mag ik nu een nieuw exemplaar aanvragen?
Het kan wel eens voorkomen dat producten beschadigen tijdens het verzendproces. Als dit het geval is, kun je ons een mail sturen met je adresgegevens. Dan sturen wij je graag een nieuw exemplaar op.

Waar kan ik mijn adres aanpassen?
Voor het aanpassen van je adres voor bestellingen vanuit de webshop kun je je gegevens aanpassen in je eigen profiel. Voor het leveren van je abonnement op een ander adres kun je bellen met onze klantenservice op: 088 5500 121 (bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00) of vul je adreswijziging hier in.

Waar kan ik oude nummers nabestellen?
Eerder verschenen edities en producten zijn te bestellen via onze webshop.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan. Voor betalingen binnen Nederland kun je gebruik maken van iDeal, ING Homepay, American Express, Visa, MasterCard en Maestro. Voor België kun je gebruik maken van Mister Cash, KBC, American Express, Visa, MasterCard en Maestro. Voor betalingen in Duitsland kun je gebruik maken van Giropay, Sofort Uberweisung, American Express, Visa, MasterCard en Maestro. Het is ook mogelijk om te betalen met PayPal.

Ik heb problemen met betalen, wat moet ik nu doen?
Mocht je vragen hebben over je betaling, mail ons.

Mijn bestelling is niet compleet, maar ik wil wel graag mijn hele order ontvangen.
Het kan voorkomen dat, als je meerdere producten hebt besteld, ze niet allemaal tegelijk worden verstuurd. Dit kan komen omdat sommige producten later op voorraad zijn. Als je een product hebt besteld dat op dat moment niet op voorraad was, wordt dit direct verzonden zodra het binnen is. Bij meer vragen over je bestelling kun je mailen naar Todays. Zij handelen de bestellingen vanuit de Flow webshop af. Vermeld in je mail je ordernummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Mijn bestelling is helemaal niet aangekomen.
Met vragen over bestellingen kun je mailen naar Todays. Zij handelen de Flow webshop bestellingen af. Vermeld in je mail duidelijk je ordernummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Naar welke landen verzenden jullie?
We verzenden onze Flow producten wereldwijd. Zijn er toch problemen met leveren in jouw land? Mail ons dan.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd binnen Nederland bedraagt (afhankelijk van het tijdstip van je bestelling) 2 tot 3 werkdagen. Als je op werkdagen voor 15:00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog bij Post NL aangeboden. Voor het buitenland gelden andere prijzen en leveringsvoorwaarden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling in het buitenland?
Afhankelijk van het afleveradres van je order kan het 2 tot 15 werkdagen duren voor de order binnen is. Binnen Europa streven we naar 7 werkdagen, buiten Europa naar 15 werkdagen. Buiten Nederland wordt de order overgedragen aan de lokale post, vanaf dat moment wordt de order verder door hun afgehandeld. Doordat de lokale post de order verder afhandelt kan het soms meer dan de verwachte 15 werkdagen duren voordat de order wordt afgeleverd.

Hoe wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij verzenden onze tijdschriften in een seal bag (plastic beschermhoes).

Ontvang ik een factuur en verzendbevestiging?
Je ontvangt direct na de bestelling een e-mail van Todays met daarin een overzicht van je bestelling. Je ontvangt geen factuur.

Kan ik een bestelling retourneren?
Voor tijdschriften is retourneren helaas niet mogelijk. Mocht je andere producten dan tijdschriften willen retourneren, om wat voor reden dan ook, mail ons dan, dan kunnen we samen kijken wat het handigst is.

Luxe prints
De prints worden geleverd door Hollandse Hoogte. De onderstaande informatie geldt dan ook alleen voor de Luxe prints voor aan de muur. Vragen en opmerkingen kun je mailen naar info@hollandse-hoogte.nl.

Prijzen inclusief verzendkosten
De luxe prints (formaat A2) kosten €225,- , dat is inclusief verzenden in Nederland en België.
Daarbuiten zijn de kosten €250,- inclusief verzending.

Wanneer wordt mijn Luxe print geleverd?
Hollandse Hoogte streeft er naar dat bezorging binnen Nederland een week duurt. En buiten Nederland twee weken. (In de vakantieperiode kan het eventueel langer duren, dat ligt aan de bezetting bij de postbedrijven.)

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dat kan, het pakket kan gevolgd worden middels een track & trace.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Retouren worden door Hollandse Hoogte alleen geaccepteerd als de bestelling beschadigd is. Stuur dan een mailtje naar info@hollandsehoogte.nl.

Flow website

Ik kan mij niet registeren op de website wat kan ik doen om toch te bestellen?
Helaas is bestellen zonder een account (nog) niet mogelijk. Als je een gebruikersnaam aanmaakt, dan mag deze alleen bestaan uit cijfers en letters. Het gebruiken van andere leestekens is helaas niet mogelijk. De volgende tekens mogen dus niet voorkomen in je gebruikersnaam: #, ?. Toch nog problemen met registreren, mail ons dan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Op de pagina ‘Mijn profiel’ kun je je wachtwoord opnieuw aanvragen. Je krijgt dan een e-mail met je nieuwe wachtwoord. Als je geen e-mail mail ontvangt, mail ons dan.

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw aangevraagd, maar ik krijg geen reset-mail.
Als je je wachtwoord opnieuw hebt aangevraagd, maar je krijgt geen e-mail, neem dan mail met ons op.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Je kunt je account niet zelf verwijderen. Daarvoor kun je ons mailen, wij zorgen er dan voor dat jouw account binnen enkele dagen uit ons systeem wordt gehaald.

Waar pas ik mijn NAW gegevens aan?
Voor het aanpassen van je NAW-gegevens voor bestellingen vanuit de webshop kun je je gegevens aanpassen in je eigen profiel. Voor het leveren van je abonnement op een ander adres kun je bellen met onze klantenservice op: 088 5500 121 (bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00).

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heb je je vraag hier niet gevonden mail ons dan. Heb je een leuke tip voor ons? Dan kun je kijken op de contact pagina van onze website. Daar staan al onze contactgegevens.

Flow Abonnementen

Waar kan ik een regulier abonnement op Flow afsluiten?
Een regulier abonnement kun je hier afsluiten.

Waar kan ik een special abonnement op Flow afsluiten?
Een special abonnement kun je hier afsluiten.

Waar kan ik een abonnement op Flow International afsluiten?
Een internationaal abonnement op Flow afsluiten kan via onze webshop.

Wanneer gaat mijn internationale abonnement in?
Je abonnement gaat in bij het volgende nummer dat uitkomt (niet het huidige). Bij het bestellen van een abonnement staat het eerstvolgende nummer dat je ontvangt, vermeld in de beschrijving.

Kan ik vanuit Nederland ook een abonnement nemen op Flow International?
Ja, dat kan. Een internationaal abonnement op Flow afsluiten kan via onze webshop.

Welke varianten en abonnementsvormen zijn er van Flow?
Alle abonnementen zijn te vinden in onze webshop.

Kan ik een abonnement vanuit België afsluiten?
Ja, een abonnement in België afsluiten kan hier.

Kan ik Flow en Flow Weekly ook digitaal lezen?
Ja, Flow is ook digitaal verkrijgbaar.

Waarom krijg ik mijn abonnement niet veel eerder dan het in de winkel ligt?
Flow komt niet eerder van de drukker, dus kunnen we helaas niet veel eerder versturen naar de abonnees. Het voordeel van een abonnement zit hem niet in de leverdatum, maar in het feit dat je hem elke keer automatisch, zonder kosten, krijgt thuisgestuurd.

Waar kan ik mijn abonnement opzeggen of een adreswijziging doorgeven?
Mocht je jouw Flow abonnement willen opzeggen of bijvoorbeeld een verhuizing willen doorgeven dan kun je het beste contact opnemen met de abonnementenservice van Flow. Zij kunnen meteen in het bestand je gegevens aanpassen. Ze zijn te bereiken via 088 5500 121.

Heb je je vraag niet kunnen vinden?
Met overige vragen over de Flow abonnementen kun je terecht bij onze klantenservice via 088 5500 121.

Flow in België

Kan ik vanuit België een abonnement nemen op Flow?
Ja, vanuit België is het ook mogelijk om een abonnement af te sluiten op Flow.

Kan ik vanuit België een abonnement nemen op de specials van Flow?
Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk, hier werken we hard aan. Je kunt alle specials van Flow wel los bestellen in onze webshop.

Overig

Hoe kan ik mij aanmelden voor de Flow nieuwsbrief (Flow Post)?
Aanmelden voor de nieuwsbrief kan hier.

Hoe vaak ontvang ik de Flow nieuwsbrief (Flow post)?
De nieuwsbrief van Flow wordt 8 keer per jaar verstuurd. We versturen hem op het moment dat de nieuwe editie in de winkel ligt. Op die manier blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste editie.

Vragen of opmerkingen over de inhoud van Flow?
Als je vragen of opmerkingen hebt over de inhoud van Flow, mail ons dan.