Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 18.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Klantenservice Flow

Bel 088 – 550 01 21
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn bestelling van de Flow-webshop?

De levertijd binnen Nederland bedraagt (afhankelijk van het tijdstip van je bestelling) 2 tot 3 werkdagen. Als je op werkdagen voor 15.00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog bij Post NL aangeboden. Voor het buitenland gelden andere prijzen en leveringsvoorwaarden.

2

Kan ik een bestelling van de Flow-webshop retourneren?

Voor tijdschriften is retourneren helaas niet mogelijk. Mocht je andere producten dan tijdschriften willen retourneren, om wat voor reden dan ook, mail ons dan, dan kunnen we samen kijken wat het handigst is.

3

Mijn bestelling van de Flow-webshop is beschadigd bezorgd. Mag ik nu een nieuw exemplaar aanvragen?

Het komt een enkele keer helaas voor dat producten beschadigen tijdens het verzendproces. Als dit het geval is, kun je ons een mail sturen met je adresgegevens.

4

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

^