Klantenservice – Flow Magazine NL
Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met Flow

Klantenservice Flow

Maak een terugbelafspraak
Wegens onderhoud aan ons contactformulier is deze helaas tot maandagochtend niet in te vullen op onze site. Onze excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op Flowmagazine.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten

2

Wanneer ontvang ik mijn bestelling van de Flow-webshop?

De levertijd binnen Nederland bedraagt (afhankelijk van het tijdstip van je bestelling) 2 tot 3 werkdagen. Als je op werkdagen voor 15.00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog bij Post NL aangeboden. Voor het buitenland gelden andere prijzen en leveringsvoorwaarden.

3

Wat houdt de AVG in?

AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wil je meer weten over je rechten als consument? Dan verwijzen we je door naar het kopje "Privacy" onder "Levering & Privacy.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.

Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

 

 

 

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

^