Klantenservice – Flow Magazine NL
Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met Flow

Klantenservice Flow

Bel 088 – 550 01 21
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn bestelling van de Flow-webshop?

De levertijd binnen Nederland bedraagt (afhankelijk van het tijdstip van je bestelling) 2 tot 3 werkdagen. Als je op werkdagen voor 15.00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog bij Post NL aangeboden. Voor het buitenland gelden andere prijzen en leveringsvoorwaarden.

2

Kan ik een bestelling van de Flow-webshop retourneren?

Voor tijdschriften is retourneren helaas niet mogelijk. Mocht je andere producten dan tijdschriften willen retourneren, om wat voor reden dan ook, mail ons dan, dan kunnen we samen kijken wat het handigst is.

3

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

4

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

50% korting op je 2e abonnement
^