We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Abonnement opzeggen
Wij vinden het jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Uiteraard gaan we dit regelen. Hier lees je wat je moet doen om je abonnement op te zeggen.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.
Opzeggen? Het makkelijkst is om ons te bellen om op te zeggen, zodat we dit meteen voor je kunnen regelen.
Alle abonnementen zijn tot wederopzegging, tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld. Na de eerste actieperiode kun je je abonnement per maand opzeggen. Kijk in de welkomstbevestiging of jouw abonnement automatisch stopt of niet.
Je kunt binnen 14 dagen na aanvraag van je abonnement, kosteloos afzien van je aankoop. Neem telefonisch contact met ons op, wij helpen je dan om je abonnement stop te zetten. Bladen die je eventueel al ontvangen hebt, moet je wel betalen.
Bij automatische verlenging zal je abonnement automatisch omgezet worden in een abonnement voor onbepaalde tijd. Wil je je abonnement hierna opzeggen? Dan geldt er een maand opzegtermijn. Indien je besluit op te zeggen binnen een abonnementstermijn zal DPG Media de daarmee gemoeide administratie- en verwerkingskosten (van € 3,50) in rekening brengen. Deze worden verrekend met het reeds betaalde abonnementsgeld.
