We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Producten
Heb je een vraag over een besteld product, is je product beschadigd, of heb je het niet ontvangen? Hier lees je wat je kunt doen.
Door de grote werkdruk bij PostNL kan het zijn dat jouw bestelling later wordt geleverd dan verwacht. Hierdoor is het ook niet mogelijk om een Track&Trace code uit te leveren. Zodra PostNL het pakket in ontvangst heeft genomen ontvang je een Track&Trace code. Onze excuses voor het ongemak.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Je ontvangt je product(en) over het algemeen binnen 2 weken na betaling, tenzij dit anders staat aangegeven.
Dit vinden we heel vervelend! Chat met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.
Is de geschatte levertijd van 2 weken na betaling verstreken? Chat met ons en we zoeken het voor je uit.
Als een product niet op voorraad is, kan het zijn dat we de producten los van elkaar moeten verzenden. Je ontvangt je producten dan niet tegelijkertijd.
Ga naar de webshop op de site van je magazine. Daar kun je je product bestellen.
