We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.
Zakelijk bestellen
Wil je Flow verkopen in je (online) winkel? Alle mogelijkheden kun je hier bekijken. Hieronder vind je de meestgestelde vragen over zakelijke bestellingen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail dan naar business@flowmagazine.com.

Telefonisch contact
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelVeelgestelde vragen
Als zakelijke klant kun je (bij een besteding vanaf € 250, exclusief verzendkosten) producten van Flow kopen met korting. Stuur een e-mail met welke producten je wilt (ver)kopen (specials of producten zoals stationery) en het te verwachten bestedingsbedrag voor je (eerste) bestelling naar business@flowmagazine.com. Je ontvangt dan jouw persoonlijke code via de mail. Wil je het magazine verkopen, neem dan contact op met onze collega’s van Aldipress.
De kortingscode is in te wisselen op alle producten, m.u.v. Workman-producten, sale-producten en voordeelpakketten. Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren.
Dit kan. Stuur een mail naar business@flowmagazine.com o.v.v. factuur.
Loyale klanten sparen shoptegoed op. Bij iedere bestelling spaar je automatisch 5% van het bestede bedrag op als tegoed. In december 2019 ontvang je de kortingscode met de waarde van het opgebouwde shoptegoed. Dit tegoed is te besteden in de webshop. Meer informatie over het shoptegoed vind je hier.
Voor B2B-orders zijn de prijzen exclusief BTW. Als zakelijk klant krijg je vanaf € 250 besteding korting op je bestelling en spaar je automatisch voor shoptegoed.
Plaats je een zakelijke bestelling, dan betalen wij de verzendkosten voor je. We verzenden onze producten via PostNL met Track&Trace
Stuur een e-mail naar business@flowmagazine.com. We reageren zo snel mogelijk.
