Klantenservice – Flow Magazine NL
Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zakelijk bestellen

Wil je Flow verkopen in je (online) winkel? Alle mogelijkheden kun je hier bekijken. Hieronder vind je de meestgestelde vragen over zakelijke bestellingen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail dan naar business@flowmagazine.com.  

Direct contact met Flow

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 – 550 01 21
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Ik ben een zakelijke klant en wil korting op producten. Hoe werkt dit?

Als zakelijke klant kun je (bij een besteding vanaf € 250, exclusief verzendkosten) producten van Flow kopen met korting. Stuur een e-mail met welke producten je wilt (ver)kopen (specials of producten zoals stationery) en het te verwachten bestedingsbedrag voor je (eerste) bestelling naar business@flowmagazine.com. Je ontvangt dan jouw persoonlijke code via de mail. Wil je het magazine verkopen, neem dan contact op met onze collega’s van Aldipress.

2

Op welke producten krijg ik korting?

De kortingscode is in te wisselen op alle producten, m.u.v. Workman-producten, sale-producten en voordeelpakketten. Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te combineren.

3

Ik heb geen factuur ontvangen van mijn bestelling, kan ik die alsnog krijgen?

Dit kan. Stuur een mail naar business@flowmagazine.com o.v.v. factuur.

4

Wat is shoptegoed?

Loyale klanten sparen shoptegoed op. Bij iedere bestelling spaar je automatisch 5% van het bestede bedrag op als tegoed. In december 2019 ontvang je de kortingscode met de waarde van het opgebouwde shoptegoed. Dit tegoed is te besteden in de webshop. Meer informatie over het shoptegoed vind je hier.

5

Zijn de productprijzen exclusief btw?

Voor B2B-orders zijn de prijzen exclusief BTW. Als zakelijk klant krijg je vanaf € 250 besteding korting op je bestelling en spaar je automatisch voor shoptegoed.

6

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Plaats je een zakelijke bestelling, dan betalen wij de verzendkosten voor je. We verzenden onze producten via PostNL met Track&Trace

7

Mijn vraag staat er niet bij. Hoe kan ik mijn vraag stellen?

Stuur een e-mail naar business@flowmagazine.com. We reageren zo snel mogelijk.

Direct contact met Flow
Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 – 550 01 21 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
^