Klantenservice – Flow Magazine NL
Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Gegevens wijzigen

Wil je je (adres)gegevens wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Adreswijzigingen verwerken we binnen maximaal 3 weken.

Direct contact met Flow

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 – 550 01 21
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres
door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan Sanoma je adreswijziging door, dan
verhuist je tijdschrift.

2

Ik verhuis naar het buitenland, kan ik mijn abonnement meeverhuizen?

Verhuis je binnen Europa? Neem contact op met onze klantenservice en geef je nieuwe adresgegevens aan ons door. De leveringsvoorwaarden kunnen, afhankelijk van het land waar je naartoe verhuist, veranderen. Onze klantenservice vertelt je of de leveringsvoorwaarden veranderen in jouw specifieke situatie.

Verhuis je buiten Europa? Neem contact op met onze klantenservice en wij vertellen je of de leveringsvoorwaarden veranderen in jouw specifieke situatie.

3

Leveringsvoorwaarden bij verhuizen naar het buitenland

Als je naar het buitenland verhuist, kun je in de meeste gevallen gewoon je favoriete blad blijven ontvangen. De voorwaarden veranderen echter wel. Meer weten over wijzigingen in de leveringsvoorwaarden? Bel met onze klantenservice.

4

Mijn e-mail adres verandert, moet ik dit doorgeven?

Graag! Neem contact op met onze klantenservice en geef je nieuwe e-mailadres aan ons door.

Direct contact met Flow
Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 – 550 01 21 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
^